Купуючи швейні машини, оверлоки, розпошивальні і вишивальні машини у інтернет-магазині "Janome", Ви отримуєте сертифікований товар, гарантійний талон і касовий чек, які необхідні для безкоштовного гарантійного ремонту, протягом від 24 до 36 місяців. Сервісний центр обслуговує швейну техніку Janome.
У разі повторного звернення клієнта за телефоном або онлайн за допомогою месенджерів, для консультації по індивідуальній настройці (не входить в гарантію), заправки ниток, демонстрації функцій швейної техніки та інших питань пов'язаних з експлуатацією швейної техніки, оплачується окремо! Після оплати, фахівець сервісного центру погодить з Вами час для онлайн консультації або по телефону. Вартість даної послуги 590 грн/30 хвилин.
Офіційний термін гарантії на швейну техніку від 24 до 36 місяців з дня покупки, в залежності від виробника і моделі. Точний період гарантійного обслуговування, можна дізнатися на сторінці товару інтернет-магазину "Janome" або в гарантійному талоні до Вашого виробу.
Важливо! Вартість діагностики швейної техніки - 490 грн. Якщо випадок є гарантійним, плата за діагностику повертається клієнтові!
Якщо випадок не гарантійний, вартість налаштування (ремонту) без урахування запчастин або повної профілактики:
Важливо! На всю швейну техніку, придбану в інтернет-магазині "Janome", нашим клієнтам надається додаткова знижка 30% на сервісне обслуговування швейної техніки на протязі 5-ти років з дати продажу.
Всі оплати виконуються на банківський рахунок підприємця або готівкою в касу з обов'язковою видачею фіскального чека (або отриманням копії онлайн).
а) деталі швейного обладнання, які швидко виходять з ладу або є витратними матеріалами
б) періодичне технічне обслуговування, встановлення та налаштування швейного обладнання
Непродовольчі товари, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, задовольняються за згодою продавця. Задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
Якщо у Вас виникли сумніви щодо комплектації або заявлених характеристик обладнання, уточніть їх у менеджерів компанії в день покупки.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
✔ Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
✔ Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
✔ Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
✔ Доставку повернення, в тому числі обмін, оплачує клієнт, крім випадків виробничого браку (висновок про брак видає механік після діагностики).
Не знайшли в списку свого міста з сервісним центром? Зверніться в найближчий або в центральний сервісний центр у м. Київ, куди Ви зможете відправити обладнання на ремонт за допомогою кур'єрської компанії "Нова Пошта".
Вгору