Купуючи швейні машини, оверлоки, розпошивальні і вишивальні машини у магазині "Janome", Ви отримуєте сертифікований товар, гарантійний талон і касовий чек, які необхідні для безкоштовного гарантійного ремонту, протягом 24 місяців. Сервісний центр обслуговує швейну техніку Janome.
Демонстрація і тестування швейної техніки в магазинах "Janome" здійснюється безкоштовно при купівлі товару! У разі повторного звернення клієнта в магазин або по телефону (онлайн за допомогою месенджерів), для консультації по індивідуальній настройці (не входить в гарантію), заправки ниток, демонстрації функцій швейної техніки та інших питань пов'язаних з експлуатацією швейної техніки, оплачується окремо! Після оплати, фахівець сервісного центру погодить з Вами час для онлайн консультації або по телефону. Вартість даної послуги 300 грн/30 хвилин.
Офіційний термін гарантії на швейну техніку 24 місяці з дня покупки, в залежності від виробника і моделі. Точний період гарантійного обслуговування, можна дізнатися на сторінці товару інтернет магазину "Janome" або в гарантійному талоні до Вашого виробу.
Важливо! Вартість діагностики швейної техніки 300 грн. Якщо випадок є гарантійним, плата за діагностику повертається клієнтові!
Якщо випадок не гарантійний, вартість настройки (ремонту) без урахування запчастин:
Всі оплати виконуються на банківський рахунок підприємця або готівкою в касу з обов'язковою видачею фіскального чека (або отриманням копії онлайн).
1) Ця гарантія має силу тільки при дотриманні наступних умов:
2) Гарантія не поширюється на:
а) деталі швейного обладнання, які швидко виходять з ладу або є витратними матеріалами
б) періодичне технічне обслуговування, встановлення та налаштування швейного обладнання
3) Гарантійне обслуговування не поширюється на дефекти, які виникли при порушенні покупцем інструкції з експлуатації обладнання, а також на дефекти, спричинені стихійними лихами.
4) Сервісний центр залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні, за умови недотримання 1 пункту, а також у випадку з пунктом 2 або 3.
5) Гарантія має силу на території України і поширюється на продукцію, придбану в мережі магазинів "Janome" і наших партнерів.
6) Гарантія поширюється на неполадки обладнання, які виникли в процесі виготовлення або в результаті прихованих дефектів.
7) Гарантія включає заміну несправних запчастин і виконання безкоштовних ремонтних робіт протягом гарантійного терміну
8) Термін проведення гарантійного ремонту, за умови наявності запасних частин, не може бути більше 14 днів по кожній одиниці обладнання, а при відсутності запчастин, термін ремонту може бути збільшений, але не більше ніж на 30 робочих днів. Термін гарантії на заміну запасних частин не перевищує термін гарантії на виріб.
9) Претензії по комплектності товару приймаються тільки в момент отримання замовлення.
10) Право на гарантійне обслуговування втрачається у разі:
11) Ця гарантія не обмежує законних прав споживачів, даних йому чинним законодавством України.
Якщо у Вас виникли сумніви щодо комплектації або заявлених характеристик обладнання, уточніть їх у менеджерів компанії в день покупки.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
✔ Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
✔ Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
✔ Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
✔ Доставку повернення, в тому числі обмін, оплачує клієнт, крім випадків виробничого браку (висновок про брак видає механік після діагностики).
Не знайшли в списку свого міста з сервісним центром? Зверніться в найближчий або в центральний сервісний центр у м. Київ, куди Ви зможете відправити обладнання на ремонт за допомогою кур'єрської компанії "Нова Пошта".
Вгору